פרופ' חוליו ויינשטיין

מומחה ברפואה פנימית

רוצים לקבוע פגישת ייעוץ עם פרופ' חוליו ויינשטיין?

פרופ' חוליו ויינשטיין מומחה ברפואה פנימית, הקים את המחלקה לטיפול בחולי סוכרת בבית חולים וולפסון בשנת 1985 שפעלה באופן מצומצם. ב 1993 מונה פרופ' ויינשטיין למנהלה הראשון של "מרפאת הסוכרת" אותה טיפח ופיתח עד שגדלה והפכה להיות לאחת הגדולות בארץ.

בנוסף לניסיון הקליני, לפרופ' ויינשטיין גם ניסיון רב שנים כחוקר ראשי. הוא פרסם עשרות מחקרים בינלאומיים בנושאים שונים ומגוונים הקשורים בהיבטים השונים במחלת הסוכרת על גווניה השונים והרבים. היחידה שבניהולו מובילה את המחקר הקליני בישראל מאז שנת 2000.

פרופ' ויינשטיין שימש כנשיא האגודה הישראלית לסוכרת ומכהן כיו"ר ועדת הלסינקי במרכז רפואי וולפסון, אשר תפקידה הוא לאשר או לדחות מחקרים רפואיים.  כמו כן, הוא משמש מזה כשני עשורים כעורך מדעי של העיתון "אי"ל", מטעם האגודה הישראלית לסוכרת.

כיום, יחד עם עמיתיו, פרופ' ישראלי וד"ר שמעונוב, מוקמת  המחלקה לטיפול בהשמנת יתר בקליניקה "ניומדיק", בשיתוף עם המרכז הרפואי – ע"ש א. וולפסון, שחרטה על דגלה להביא שירותי בריאות מתקדמים והנגשתם לכלל הציבור הרחב. פרופ' ויינשטיין מוביל את הטיפול התרופתי בהשמנת יתר.

תחומי מומחיות

טיפול תרופתי בהשמנה

יש לנו כיום תרופות יעילות, שלא היו קיימות בעבר, שעשויות מחומר טבעי שקיים בגוף. אצל אנשים הסובלים מהשמנה, החומר קיים בגוף ברמה נמוכה או שהפעילות לא מספיק טובה. החומר משפיע על המוח שם נמצא מרכז השובע והרעב, וכן גורם להתרוקנות איטית יותר של הקיבה. כך אנשים מרגישים שמילאו את הקיבה גם כאשר אכלו פחות מזון.

איבחון השעון הביולוגי לתזונה

יש לנו שעון ביולוגי ששולט על כל המטבוליזם שלנו אנחנו עושים הערכה של השעון הביולוגי ע"י בדיקות דם שמאפשרות לפענח כיצד השעון הביולוגי של אותו אדם מתפקד ואיזו דיאטה מהבחינה הזו תהלום אותו יותר.

דיאטת הרמב"ם

העצה הרפואית הידועה ביותר של הרמב"ם הייתה "אכול ארוחת בוקר כמו מלך, ארוחת צהריים כמו נסיך וארוחת ערב כמו אביון". לא ברור כיצד הרמב"ם הגיע למסקנה זו לפני כ – 800 שנה, אבל כיום, ממחקרים שנעשו בוולפסון ניתן לקבוע כי לעיתוי של האכילה יש חשיבות.

תפריט נגישות

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

לחץ לשיחה בווצאפ
שלח/י לנו הודעה
היי! למידע נוסף ולתאום פגישת יעוץ מוזמנים לשלוח לנו הודעה